دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

جوینده یابنده است

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ق.ظ

سلام

جوینده یابنده است.

این روزها اتفاقاتی برام میفته که واقعا به این جمله ایمان آوردم.

جوینده یابنده است.

هر قدم که جلو میرم خدا چراغ های بیشتری برام روشن می کنه. 

نمیدونم آخر راه کجاست ولی کاملا مطمینم و یقین دارم که در مسیر درستی قرار گرفتم.

این روزها شک از زندگی من کنار رفته و به یقین رسیدم.

خدا هر روز راه را به من نشون میده خیلی شفاف و آشکار.

ولی بعضی وقت ها معنی بعضی از کارهای خدا را درک نمی کنم ولی خب حتما به نفع منه.

خدایا بیشتر از همیشه شکرت

۹۹/۰۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی