دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اولین مصاحبه

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ب.ظ

سلام

امروز رفته بودم جایی مصاحبه.

 

آدم وقتی عجله و استرسی برای پیدا کردن کار نداره خیلی دستش بازه.

 

الان دست من بازه. خیلی راحت برای مصاحبه کننده توضیح دادم که دنبال چه شغلی هستم و برام مهم نبود این شغل را فعلا نیاز نداشته باشند.

 

بعد هم خیلی شفاف پرسیدم که آیا من را نیاز دارند؟؟؟ اونهم گفت حداقل تا سه ماه آخر سال نیاز ندارن چون پروژه هاشون به اون حد نرسیده.

 

من ناامید نمیشم. ادامه میدم.

 

۹۹/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی