دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دایم مطالعه می کنم

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶ ب.ظ

سلام

 

هنوز حالم خیلی خوب نشده. اون اتفاق برای من خیلی سنگین بود.

احساس می کنم حقی از من ضایع شده. احساس می کنم به من توهین شده.

سعی می کنم روی درسم تمرکز کنم. خیلی از نظر علمی پیشرفت کردم. دائم دارم مطالعه می کنم.

 

فکر میکنم بهترین کاری که از دستم برمیاد همینه. وقتی مطالعه می کنم انگار توی این دنیا نیستم.

 

برای چندجا رزومه دادم ولی عجله ای ندارم. میخوام جای خوبی پیدا کنم که از دانش و تخصصم استفاده کنم.

 

منتظرم.

 

بالاخره همه چی درست میشه.

 

از اونجایی که اطمینان دارم هیچ چیزی در این دنیا بی علت نیست، مطمینم در این اتفاق هم خیری هست که من الان نمتونم بفهمم.

 

و باز هم از اونحایی که مطمینم هیچ کاری در این دنیا بی پاسخ نمیمونه، مطمینم اونهایی که حق من را خوردند حتما در همین دنیا نتیجه کارشون را خواهند دید.

 

به امیدخدا

 

۹۹/۰۴/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی