دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من فکر می کنم راهم را پیدا کردم

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

سلام

من فکر می کنم راهم را پیدا کردم. الان در مرحله حساسی از زندگی هستم که تکلیفم با خودم روشن شده.

 

دیگه میدونم دنبال چی هستم و میدونم میخوام چکار کنم.

 

کتاب "جادوی هدف دار کردن زندگی" از برایان تریسی خیلی روم تاثیر گذاشت تا بالاخره از بلاتکلیفی در اومدم.

 

من فکر می کنم اینکه آدم بدونه دنبال چی هست  و چی میخواد، خودش مساله خیلی مهمیه. خیلی مهم. شاید مهمترین مساله زندگی.

 

این روزها سعی می کنم هدفدار برم جلو. از کارهای غیر ضروری اجتناب می کنم.

کارهای هر روزم را دسته بندی کردم. سعی کردم هم به سلامتیم برسم، هم به علایقم.

 

و مهمترین نکته این هست که کارهام را با هدفم همسو کردم یا حداقل دارم سعی می کنم همسو بشم.

 

خب این خوبه. ولی باز هم هر از گاهی بهم میریزم و دلم میگیره. 

 

واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

۹۸/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۰ علی شبانه

بهش می‌گن «انسان بودن» و قرار نیست بهش عادت کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی