دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من برای خودمم

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ب.ظ

 

 

بعضی وقت ها به خیلی از اتفاقات گذشته زندگیم فکر می کنم و دلایل قانع کننده ای براش پیدا نمی کنم .

ولی خب چون تصمیم گرفتم دربند گذشته نباشم خیلی مثل سابق تجزیه و تحلیل نمی کنم فقط آرزو می کنم خدا یجوری مصلحت همه اون اتفاقات را بهم بفهمونه.

 

بعضی وقت ها فکر می کنم خیلی خوبه که تنهام. وقتم کاملا صرف خودم و خانوادم میشه. مطالعه میکنم، می نویسم و یاد میگیرم. برای خودم خرج می کنم. تو این مدت یه عالمه وسیله خریدم.

 

همه کارها را تنهایی انجام میدم. دیگه یاد گرفتم چجوری تنهایی از زندکیم لذت ببرم.

برای خودم برنامه ریزی می کنم و نقشه می کشم. به خودم کادو میدم و به نظر خودم اهمیت میدم. در مورد خودم و کارها و اهدافم فکر می کنم.

 

 

 

الان فیلم و سریال می بینم. فقط برای خرید مواد غذایی میرم بیرون. تا جای ممکن همه کارهام اینترنتی هست. بهترین فرصته که ادم برای خودش باشه.

 

الان من برای خودمم، فقط برای خودم.

 

۹۹/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی