دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

کتاب های خوب

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ

سلام

یه پله جلو رفتم. از پروپوزالم دفاع کردم. کاملا موفقیت آمیز. خدا خبلی مواظبم بود.

 

این روزها هم خیلی مطالعه میکنم و هم روی مقالم کار می کنم.

 

دو تا کتاب تازگی خوندم.

 

1)چگونه خود با عظمتی بسازیم (نوشته دبی فورد)

2)شفای زندگی (لوییز ال هی)

 

این دو تا کتاب خیلی عالی هستن. واقعا لذت بردم. کاش مدت ها قبل این کتاب ها را میخوندم.

الان هم کتاب "خودت باش دختر" نوشته ریچل هالیس را میخونم.

 

این روزهای بلند بهترین وقت برای مطالعه هست.

 

۹۹/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی