دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سال 99 سال رسیدن به اهداف

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ب.ظ

سلام

میخوام کاری کنم که سال 1399 بهترین سال زندگیم باشه.

من این سال را با علم و دانش شروع کردم و از خدا خواستم راه را نشونم بده و جاهایی که سردرگم هستن و نمیتونم راهم را تشحیص بدم برام چراغی بفرسته.

 

الان نشونه هایی می بینم که هر روز بیشتر از قبل یقین پیدا می کنم  در مسیر درستی قرار گرفتم.

هدفم برای خودم روشن و شفاف شده.

به توانایی های خودم بیش از قبل آگاهی دارم.

قدر خودم را بیشتر از قبل میدونم.

ایمانم به خدا قویتر شده.

ایمانم به خودم هم قوی تر شده.

فکر می کنم اون کتابهای صوتی که مدتها گوش می کردم تاثیرگذار بوده.

 

خیلی تغییر کردم.

 

سال 99 سال رسیدن به اهدافمه.

خیره.

به امید خدا

۹۹/۰۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۰ امیرحسین علیزاده

خیلی خوبه اینقدر با امید شروع کردن.

با حرفتون خیلی موافق بودم  و کامت گذاشتم. 

موفق باشید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی