دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

آشپزی

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

سلام

مدتیه کمتر غذای بیرون می خورم و اشپزی می کنم. دستپخت خودمو میخورم.

فکر می کنم آشپزی کار ارامش بخشیه. 

نمیدونم چرا ولی حداقل به من حس خوبی میده.

بعضی وقت ها فک می کنم میتونستم سرآشپز یه هتل خیلی بزرگ بشم.

آدم وقتی کاری را دوست داشته باشه با عشق انجامش میده و لذت میبره. همین موضوع باعث خوشمزه شدن غذا میشه.

 

آشپزی کنید.

خیلی حس خوبیه

۹۸/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی