دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من هنوز هم امیدوارم

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

سلام

من خیلی تلاش کردم،

صادقانه صحبت کردم،

از اعماق وجودم صحبت کردم،

غرورم را زیر پا گذاشتم،

خواهش کردم،

از نیازهای طبیعیم که خدا در درونم قرار داده صحبت کردم،

نیاز به دوست داشتن،

نیاز به دوست داشته شدن،

و...

ولی...

خصوصی ترین مساله زندگیم را گفتم،
ولی...

خب دیگه...


ولی من هنوز هم امیدوارم.

من به معجزه های خدا باور دارم.

من به غافلگیر شدن توسط خدا ایمان دارم.

من میدونم که خدا بهترین فرصت ها و بهترین راه ها را سر راهم قرار خواهد داد.

باز هم صبر میکنم.

۹۸/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

هم بلاگی سلام ، امیدوارم اوقات خوشی رو سپری کرده باشید 
از روز ۳۱ فروردین ماه ثبت نام ختم قرآن به صورت انتخاب سوره یا سوره هایی توسط شرکت کنندگان را آغاز کردم 
اگر علاقه مند به ثبت نام هستید سوره یا سوره های مدنظرتون رو در بخش نظرات پست ثبت نام اعلام بفرمایید 
موفق و موید باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی