دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

وقتی من یاد گرفتم که خودم بنزین بزنم

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

سلام

من شنبه رفتم پمپ بنزین و طبق معمول از یکی از کارکنان اونجا پرسیدم:"ممکنه برام بنزین بزنید؟"

و در کمال ناباوری اون آقا به من گفت:"نه نمیشه."

من اول فکر کردم که اشتباه میشنوم. کمی مکث کردم و دوباره درخواستم را تکرار کردم و اون آقا در پاسخ گفت:"نه. خودتون پیاده بشید و بنزین بزنید. مثل اون خانوم."

خلاصه من کمی حول شدم. گفتم:"خب اون همکارتون را صدا کنید"..

خلاصه بالاخره بنزین را زد. راستش من تا حالا خود بنزین نزدم. همیشه از یکی از کارکنان خواهش می کنم برام بنزین بزنه و 1000 تومن هم به عنوان انعام پرداخت میکنم. 

این روشی هست که یکبار دوستم بهم یاد داده.


خلاصه این موضوع باعث شد یاد بگیرم که خودم بنزین بزنم و منت کسی را نکشم. امروز رفتم پمپ بنزین. اتفاقا شلوغ هم بود. خیلی خونسرد پیاده شدم و یکی از کارکنان را صدا کردم. بهش گفتم:" میخوام بنزین بزنم." 

گفت :"اون کارت را بذار صفر میشه". 

من کارت را گذاشتم ولی صفر نشد. دوباره صداش کردم. سرش شلوغ بود. تا بیاد خودم کارت را جابجا کردم و اینبار صفر شد. گفت:"چند تا میخوا بزنی؟"

گفتم:"20 تا". 

گفت:"بزن".

گفتم:"میشه بهم بگی چجوری. تا حالا نزدم"

گفت:"بزن"

خلاصه 20 تا زدم و پولش را هم دادم. 


و بدین ترتیب اولین تجربه بنزین زدن من با موفقیت به پایان رسید.


۹۷/۱۲/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۲)

تبریک عرض می‌کنم. 
محروم شدن گاهی اوقات چیز خوبیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی