دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بعض اشتباه ها قابل چشم پوشی نیست

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ

سلام

من سرما خوردم شدید. دو روز آخر هفته را کامل خونه بودم و استراحت کردم ولی هنوز خوب خوب نشدم. امروز اومدم سرکار ولی واقعا حالم تعریفی نداره.

یه روز هم باید برم دانشگاه ثبت نام کنم. ثبت نام تاریخ گذشته. شاید هم امروز برم.

درسته آخر هفته مریض بودم ولی خب خیلی علمی بودم. یه سری مقاله را خلاصه کردم و برای استادم فرستادم. دوتا درس انلاین هم داشتم که اونها را هم یه سر و سامونی دادم.

الان هم آب بینیم میاد و صدام گرفته. خیلی هم اعصاب مصاب ندارم. فکر کنید آدم روز ولنتاین بیمار و تنها باشه همینه دیگه.

 دیشب سریال "لحظه گرگ و میش" را نگاه میکردم. به نظرم خیلی سریال زیباییه.


یه دیالوگ زیبایی دیشب داشت. هادی گفت:"وقتی کسی را که از ته دل دوستش داری میذاره و میره، اول عصبانی میشی، بعد حسابی فحشش میدی و ازش متنفر میشی ولی باز هم ه ته دلت همیشه منتظرشی. هر وقت صدای تلفن یا زنگ در حیاط میاد میگی شاید همون باشه."


ولی همین هادی حاضر نشد سیما را ببخشه. سیما برگشت و گفت :"اشتباه کرده و پشیمونه."

هادی گفت:"تو حتی یبار به دیدن من نیومدی حاضر نشدی دو خط نامه برام بنویسی. بعضی از اشتباه ها مثل کشیدن نخ یک شال گردنن میم.نه. وقتی در رفت دیگه تا آخر میره."






۹۷/۱۱/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی