دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من کشته خواهم شد

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سلام

من مدتیه پادکست گوش میکنم. پادکست های کانال بی پلاس و channel B را خیلی دوست دارم. 


دیشب یه پادکست از یه ماجرای واقعی به نام "من کشته خواهم شد" از channel Bرا گوش دادم. واقعا ماجرای عجیبی بود. اصلا نیمتونستی حدس بزنی آخرش چی میشه. داستان مردی بود که خودش نقشه قتل خودش را کشیده بود. خیلی لذت بردم. این نقشه را کشیده بود که قتل خودش را بندازه گردن رییس جمهور و همسرش و از این طریق کودتایی انجام بشه. البته هدف اصلی این بود که بی عدالت و فساد خاتمه پیدا کنه.


من که خیلی لذت بردم. 

https://channelbpodcast.com/

https://bpluspodcast.com

۹۷/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

حتما باید جالب باشه. متاسفانه من نمی تونم خیلی سخت با صدا ارتباط برقرار می کنم
پاسخ:
توصیه میکنم حتما گوش کن عزیزم. گوینده صدای بسیار دلنشینی داره و ماجرا را بسیار خوب و عالی تعریف میکنه. یجوری که دیگه نمیتونی گوش نکنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی