دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بی خیال همه چی

جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ب.ظ

سلام

دیروز و امروز همش پای لپتاپ بودم. کلی درس خوندم. خیلی زیاد مطالعه کردم. الان واقعا خسته ام ولی راضیم.

ولس کلا ادم عجیبی شدم. حرص نمیخورم غصه نمیخودم. کلا زدم تو فاز بی خیالی.


دیگه هیچی برام مهم نیست. اینکه تنها نیستم یا نه؟ فردا سر کار چه اتفاقی قراره بفته؟ اینکه بالاخره تکلیف تزم چی میشه به نتیجه میرسه اصلا یا نه؟


فقط سرم و انداختم پایین و کارمو می کنم. دیگه انرژی برای تفکر زیاد و تجزیه و تحلیل و ...برام نمونده.


حتی حوصله انتظار هم ندارم.

۹۷/۱۰/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۳۶ علی زیرایی
مطالب عالی دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی