دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدا بزرگترین حامی دنیاست

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۹ ق.ظ

سلام

امروز از وقتی بیدار شدم حالم خیلی خوبه. با ماشین خودم اومدم سرکار. بدون استرس و دلهره. رفتم تو پارکینگ خودم. یادم میفته چقدر به خاطر پارگینگ حرص خوردم و چقدر راحت معجزه وار خدا مشکلم را حل کرد.


به گذشتم فکر میکنم. زندگیم پر از معجزه است. زندگیم پر از حضور خداست.


خدا اینطوریه. ما کلی فکر می کنیم و نقشه می کشیم. ولی خدا روش های خودش را برای حل مشکل ما داره. خدا روش هایی داره که به ذهن هیچ کدوم ما نمیرسه. خدا همیشه ما رو غافلگیر می کنه.


چند روز پیش داشتم فکر میکردم چرا من خبری از همکلاسی های دوران دبیرستانم ندارم. چرا ما با همدیگه در ارتباط نیستیم. الان یکی از همکلاسی های دبیرستانم زنگ زد و گفت یه گروه تشکیل دادن و میخواد منو تو اون گروه اضافه کنه. خیلی جالبه.


هر چی به دلم میفته اتفاق میفته.


دیروز تو راه که میرفتم خونه داشتم به این فکر میکردم که من از دو سالگی پدرم را از دست دادم و با برادرم هم هیچوقت رابطه خوبی نداشتم. همیشه تو زندگیم کمبود یک مرد را احساس می کردم که حامی و مواظب من باشه. وقتی با م دوست شدم. فکر میکردم اون از من مواظبت میکنه. اون خیلی نشونه های یک مرد حامی را داشت ولی خب قسمت این بود من باز هم تنها باشم. 


ولی باز هم یادم افتاد که خدا هست و مواظب دخترهایی مثل منه. به زندگیم نگاه کردم. دیدم هیچوقت در موقعیتی قرار نگرفتم که نتونم از پسش بر بیام. یعنی خدا مواظبم بوده. خدا هوامو داشته.


یادمه دوران ابتدایی و دبیرستان یه دوستی داشتم که پدرش و برادرهاش خیلی مواظبش بودن و همیشه حمایتش می کردن ولی من فقط مادرم را داشتم. همیشه به اون حسودیم میشد. ولی الان نه. حالا که میدونم خدا هوامو داره دیگه حسرت زندگی اون را نمیخورم.


خدا بزرگترین حامی دنیاست.

۹۷/۱۰/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۷ ، ۰۸:۴۳ حسن مجیدیان
احسنت
حامی فقط خدا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی