دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

قاتل به محل جنایت بر می گرده

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سلام. 

من خوبم. خدا را شکر. اوضاع خوبه. اتفاقات جدید افتاده. زندگی من واقعا پر از معجزه است. 

پنج شنبه 29 آذر شب داشتم با آ چت می کردم که یه  پیام به تلگرامم اومد. چشمم خوب نمیدید از بس که خسته بودم . از صبح داشتم روی یک مقاله کار میکردم. درست بود از طرف همون بود. حول شدم سریع به آ گفتم که فلانی بهم پیام داده. حول شده بودم. نفسم به شماره افتاد خودمو کنترل کردم و چیزی نگفتم. آ گفت که ج نده. منم ج ندادم.


خلاصه ج ندادم تا روز جمعه ظهر که دیدم همون آدم همون پیام را به واتساپم فرستاد دیگه بعد از چند دقیه پیام را سین کردم. نوشته بود:"سلام. ممنونم بخاطر پیام تبریک سالروز تولدم و همچنین کلیپی که برام میل کردید. لطفا از من دلخور نباشید. ممنونم."


چه جوابی میتونستم به این پیام بدم. این همون آدمیه که چند ماه قبل وسط چت من را بلاک کرد. حتی اجازه نداد حرفم را تموم کنم. من را از تلگرام هم بلاک کرد. 

حتی اواخر شهریور که برا ش پیام تبریک تولد فرستادم جوابم را نداد و حالا پس از سه ماه من را از تلگرام از بلاک در آورده و پیام داده و وقتی دیده من اون پیام را سین نکردم به واتساپ پیام داده اونهم با یک شماره که متعلق به امارت هست. احتمالا توقع داشته من بپرسم:"گجایی عزیزم؟؟؟؟"


آدم ها تغییر می کنن. من اون آدم چند ماه پیش نیستم. روی افکار و شخصیت خودم کار کردم. قوی تر شدم. 


چن روز پیش یک ویدیو میدیدم در اینستاگرام در مورد سلامت زنان و دامادی که روز عروسی فرار کرده بود. مشاور نظرش این بود:"کسی که بدون توضیح میذاره و میره،  و به احساسات دیگران توجه نمی کنه به بلوغ عاطفی نرسیده چون یاد نگرفته در مورد مشکلاتش با دیگران صحبت کنه. یاد نگرفته به نظرات و احساسات دیگران توجه کنه. یاد نگرفته خودشو جای دیگران بذاره. همچین ادمی رفتارهای اینچنین در زندگی زیاد خواهد داشت."


حالا من نمیخوام در مورد خودم و در مورد اون آدم قضاوت کنم. دوست ندارم قضاوت کنم و قضاوت بشم. ولی آخه چه جوابی میتونستم به اون پیام بدم؟؟؟ پیامی که حتی حال من را نپیرسیده بود.


خلاصه ترجیح دادم هیچی ج ندم و همه چی اروم اروم محو بشه

۹۷/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی