دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چیکن استرگانف

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۹ ب.ظ

سلام

مدتیه کارم خیلی خیلی زیاد شده. توی شرکت واقعا سرم شلوغه. خیلی درگیر هستیم. البته همه اعضای تیم همین وضع را دارند.


امروز همکارها از مسافرت برگشتن. همه شاد و سرحال. خداراشکر. 


سه روز تعطیلی خیلی سریع گذشت. اصلا نفهمیدم چجوری.

دیشب هوس کردم کمی آشپزی کنم. رفتم توی آشپزخونه و چیکن استرگانف درست کردم. کمی آرد زیاد ریختم ولی برای تجربه اول خوب بود. خوشمزه بود. دوست دارم امشب هم آشپزی کنم ولی نمیدونم چی.


بازهم دیشب فکر اون مح  به سرم زده بود. حرفهاش و کاراش مثل فیلم میومد جلوی چشمم ولی البته کمرنگ تر از همیشه. انقدر کمرنگ میشه تا بتدریج محو بشه. این رسم روزگاره. همه کم کم محو میشن. ادم ها فراموش میکنن. منم دارم فراموش میکنم. دیگه امیدی هم به برگشتش ندارم. هیچ امیدی.


فکر میکنم ایمانم داره ضعیف تر از قبل میشه. امیدم را از دست دادم. آرزو داشتم یبار دیگه میدیدمش. آرزو داشتم همه چی مثل قبل میشد. ولی دیگه امیدی ندارم. فکر میکنم تو این دنیا تنهای انتهام. مثل همیشه. 


تنهایی وحشتناکه ولی آدم وقتی مجبور باشه به تنهایی هم عادت میکنه. پاییز داره میاد سریعتر ار هرسال. من تنهاتر از همیشه. منتظر هیچکس نیستم. منتظر هیچ خبر خوبی نیستم. منتظر یه اتفاق غیرمنتظره نیستم. همه چی برام تکراری شده. همه چی. پاییز زمستون بهار تابستون منو یاد هیچکس نمیندازن. هیچکس.  کسی قرار نیست بیاد. کسی قرار نیست خوشحالم کنه. کسی قرار نیست برام کادو بخره. کسی قرار نیست بغلم کنه. کسی هم قرار نیست قربون صدقم بره و بگه دوستم داره. هیچکس. برگ های پاییز منو یاد هیچکی نمیندازه. با هیچکس دوست ندارم قدم بزنم. با هیچکس دوست ندارم برم رستوران. تو لاک تنهایی خودم حسابی جا افتادم. 


زندگی برام بی معنیه. خیلی بی معنی. پوچ و بی معنی. نمیدونم یکساعت دیگه زنده هستم یا نه؟ هیچکس نمیدونه. 

بی خیال آرزوهام شدم. مرگ عمه آ خیلی روی من و آ تاثیر گذاشت. فهمیدیم همه چی الکیه. فقط آدم باید آرامش خودش را حفظ کنه و صبور باشه. زندگی ارزش عذاب کشیدن نداره. لزومی نداره انقدر خودمو ناراحت کنم. فقط میخوام آرامش خودم را حفظ کنم. 


خدایا کمکم کن. 


یکی از دوستام هرجا میره عکس میگیره و میفرسته به تلگرام یا اینستاگرامم. نمیدونم چرا این کار را میکنه. من که ازش نخواستم برام هم مهم نیست که کجاست و چکار میکنه. چرا عکس مسافرت هاشو میفرسته؟ 

میخواد حرص منو در بیاره؟؟؟؟؟؟ میخواد حس حسادتم را تحریک کنه؟


۹۷/۰۶/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی