دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

سلام

دیشب تا صبح خواب دیدم. خواب کسی را که نباید میدیدم. چند بار از خواب بیدار شدم و دوباره خوابیدم. خیلی بد بود. صبح هم خواب موندم.


بهرحال دیگه همش دارم سعی میکنم به گذشته فکر نکنم. فقط به حال و آینده فکر میکنم و چیزهایی که دارم. مثلا سلامتی،فرصت زنده بودن، هوش و استعداد، خانواده، امنیت، شغل خوب، همکارهای خوب، آب و هوای خوب ، غذای خوب، دوست های خوب، اینترنت، لپتاپ، ماشین و ....

خدایا شکرت بخاطر همه نعمت هایی که بهم دادی. خدایا شکرت بخاطر همه چی.



۹۷/۰۵/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۸ سیدفاضل سجادی
شکر خدای را که تواند شمار کرد
یا کیست آنکه شکر یکی از هزار کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی