دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

آخرهفته های آرام و تنها

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

سلام

دیروز خونه دوستم س بودم. فیلم و عکس های عروسی را دیدیم. غذا خوردیم و رفتیم بیرون کمی چرخیدیم. خیلی بهم خوش گذشت. کلی روحیم تغییر کرد. دوست های خوب. دوستهایی که بدون اینکه نگران باشی میتونی هر حرفی که دوست داری بهشون بزنی. خدا دوست های خوبم را زیادتر کنه.

صبح هم رفتیم کمی برای خونه خرید کردیم. الان هم میخوام با مامانم برم بیرون و یه دوری بزنم. همه چی آرومه. هیچ خبری در راه نیست.

توی شرکت هم ظاهرا همه چی رله شده و اداره جدید داره کارها را بخوبی انجام میده. خدارا سپاس فراوارن از کار و همکارهای جدیدم خیلی راضی هستم. همه چی دوستانه و با خوبی و خوشی جلو میره. همه چی خوبه. خدایا صدهزار مرتبه شکر ولی نمیدونم چرا همش فکر میکنم بزودی اتفاقات بزرگی خواهد افتاد. نمیدونم چرا.


کار روی تزم را هم شروع کردم و اتفاقا استادم هم خیلی خوب داره راهنمایی میکنه. خدا به همه ما کمک کنه. خدایا ممنونم ازت.


و اما عشق عشق عشق هیچ خبری از عشق نیست. همه ادم های الکی را هم از دور خودم دور کردم. الان تنهای تنهام. حتی دوست مجازی هم ندارم. هیچی هیچی.

دیروز داشتم به آ میگفتم: فکر نمیکنم یبار دیگه توی عمرم انقدر کسی را دوست داشته باشم که احساس کنم توی ابرها هستم و وقتی میبینمش یا صداشو میشنوم قند توی دلم آب بشه.


دیگه تو خواب و رویا هم همچین روزهایی را نمیبینم. دیگه نمیبینم. همش تموم شد. البته هنوز هم معتقدم که معجزه هرلحظه ممکنه اتفاق بیفته. ولی فکر میکنم خدا هم به این نتیجه رسیده صلاحه برای من که تنها باشم. بهرحال خدا بهتر از ما همه چی را میدونه.


دیگه نمیشه. دیگه هیچوقت نمیشه. دیگه فکر میکنم باید برای روزهای تنهاییم نقشه بکشم.

الان دوست دارم ماشینمو ارتقا بدم. دوست دارم یه ماشین دنده اتوماتیک داشته باشم.

یه سری کارها بود که دوست نداشتم تنهایی انجام بدم ولی الان دیگه برام مهم نیست میخوام تنهایی انجام بدم.


دوست دارم با ماشین خودم برم شمال. بعد هم اصفهان و شیراز. دوست دارم باز هم برم کیش و قشم.


میخوام همه کارهایی که دوست دارم را انجام بدم. همیشه منتطر بودم یه نفر بیاد. زیادی دارم وقت میکشم. خودم باید انجام بدم تنهایی.




۹۷/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی