دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اوضاع بر وفق مراده

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

سلام

یه آخر هفته خوب داشتم. امروز هم موندم خونه و از صبح دارم درس میخونم. تا شب باید یک گزارش اماده کنم. 

کلا حالم خوبه. وقتی درس میخونم حالم خوبه. انگار ارتباطم با دنیای زشتی ها قطع میشه.


شکر خدا راضیم به رضای خدا. همه چی ساکت و آرومه. گریروز کمی گلکاری کردم. دیروز هم تا اخر شب بیرون بودم. امروز یکی از دوستای قدیمم زنگ زد. کمی باهم صحبت کردیم. دعوتم کرد یه روز برم خونش. هفته دیگه میرم پیشش.

کلا امروز هم حالم خوبه شکر خدا. گرچه غمی ته دلم هست ولی فکر میکنم که اون غم دیگه همیشگی هست و خوب نمیشه. منم دیگه بیخیالم.


اوضاع بر وفق مراده و راضیم به رضای خدا



۹۷/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی