دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یه کار خوب کوچولو

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ

سلام

دوروز پیش یک کار خوب انجام دادم.

من اتاقم در شرکت تغییر کرده. وقتی اومدم توی این اتاق کسی نبود و من تنها بودم. منهم جای خوب کنار پنجره را که روبروی کولر بود را انتخاب کردم برای خودم و نشستم. خیلی جای خوبی بود.


دو روز بعد یه خانومی از همکارانم هم به همون اتاق اومد. این خانوم خیلی چاق هست و البته بسیار گرمایی. منم به دلم افتاد که جامو بهش بدم. اونروز هم هوا بسیار گرم بود. تو دلم با خدا صحبت کردم و به خدا گفتم : خدایا من جامو میدم به خانوم ر که راحت تر باشه تو هم کمک کن من بتونم گرما را راحت تحمل کنم.


باهاش صحبت کردم و گفتم: میتونه بیاد جای من بشینه. پرسید: یعنی تو گرمایی نیستی؟ گفتم: منهم گرمایی هستم ولی نه به اندازه شما. خلاصه خیلی خوشحال شد و جامون را با هم عوض کردیم.


از اونجایی که خدا هیچ کار خیری را بی پاسخ نمیذاره و خیلی زود جواب میده از روز بعد کولر انقدر خوب شد و انقدر هوای اتاق مطبوع و دلپذیر شد که کولر را گذاشتیم روی کمترین درجه و بعضی وقت ها هم خاموش می کنیم.


خدایا شکرت.


(این مطلب را فقط با این نیت مینویسم که باز هم برای خودمون تکرار کنیم که خدا حواسش به همه چیز هست)

۹۷/۰۵/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۱۵ همیار رایانه

همیار رایانه ( 9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ،  موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ....

شماره تماس:  9099071728

پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.

www.hamyarrayaneh.ir  سایت :

برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.

تلگرام :  https://t.me/HamyarRayaneh

اینستاگرام :  https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh

سروش:   https://sapp/hamyarrayaneh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی