دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چطور ایمانم را قوی تر کنم

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ

سلام

شکر خدا امروز صبح جلسه داشتیم و همه چی خیلی خوب پیش رفت.  فردا هم یک جلسه داریم که اونهم به یاری خدا خوب پیش خواهد رفت. پروژه داره وارد مراحل سخت خودش میشه.


دیشب تا حالا همش تو فکرم که چجوری رابطه صمیمانه تری با خدا داشته باشم و چجوری ایمانم را تقویت کنم.


دیشب دوباره سریال "پدر" را دیدم. چقدر شرم و حیای حامد را دوست دارم. چقدر سکوت و آرامش اون رو دوست دارم. چقدر اون سکانسی که در اتاق لیلا را باز کرد و رفت داخل دوست داشتم. بعد نشست و باهم صحبت کردن. چقدر اون سکانسی را که ناراحت بود و رفت قران را باز کرد دوست داشتم.  جقدر اون سکانسی را که جواب تلفن لیلا را داد و براش قران خوند دوست داشتم. چقدر دیشب همه چی زیبا بود.


خدایا تو خودت از اسرار ناگفته ما باخبری. خدایا خودت بهتر میدونی چی تو دل ما میگذره. خدایا شکرت.


از دیشب همش داشتم فکر میکردم چجوری رابطه بهتری با خدا داشته باشم. چطور ایمانم را قوی تر کنم. چطور ایمانم انقدر قوی باشه که مثل حامد آرومه آروم باشم.


آرومه آرووووووووووووووووووووووووم.

دارم همه تلاشم را انجام میدم.

۹۷/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

اگر می خواهید رابطه بهتری با خدا داشته باشید
به تجربه خودم عرض می کنم دوره های استاد محمد شجاعی را حتما شرکت کنید
http://montazer.ir
دوره های دشمن شناسی، انسان شناسی، یاد خدا و...
مطمئن هستم اگر دوره های ایشان را شرکت کنید تحولی عظیم در ایمان و اعتقادات شما حاصل می شه

پاسخ:
ممنونم حتما بررسی خواهم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی