دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا همیشه کنارم باش

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ

سلام


دلم میخواد بهتر بشم ولی نمیدونم چجوری. دلم میخواد مهربونتر باشم. دلم میخواد بیشتر به همه کمک کنم. دلم میخواد هوای همه را داشته باشم.  دلم میخواد همه را خوشحال کنم. دلم میخواد دست همه را بگیرم. دلم میخواد عشق و محبت بین همه پخش کنم. دلم میخواد صفا و صمیمیت پخش کنم. دلم میخواد به همه محبت کنم. دلم میخواد هوای همه را داشته باشم. دوست زیاد داشته باشم. دورم پر از آدم های خوب و مهربون باشه. دوست دارم همه را شاد کنم. دوست دارم بذر عشق و محبت بکارم. دوست دارم یار و یاور همه باشم.


دوست دارم رابطم با خدا هر روز بهتر بشه. دیشب دعای شش قفل خوندم. به نظرم خیلی دعای زیباییه. دلم میخواد هر روز دعاهای زیبا بخونم. هر روز بیشتر به آرزوهام برآورده بشه.



خدایا کمکم کن. خدایا بغلم کن. خدایا همیشه کنارم باش.

۹۷/۰۵/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی