دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تنهای تنها مثل همیشه تنها

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سلام

من امروز روز پراسترسی داشتم. خیلی پراسترس.

دیروز و امروز سر نوشتن قرارداد مستاجر اتفاقاتی برام افتاد که بیش از پیش احساس تنهایی کردم. 

البته میتونستم از دوستانم خواهش کنم که همراهم به بنگاه بیان ولی واقعا دیگه خجالت می کشیدم که مزاحم اونها بشم.

تنها رفتم تنها برگشتم. تنهایی یک عالمه پول نقد را بردم بانک. حتی برادرم باهام نیومد(با اینکه مادرم شب قبلش ازش خواسته بود که منو همراهی کنه). هیچکس.


زندگی پر از روزهای سخته ولی خب همه چی به خوبی و خوشی سپری شد. الان هم راضی هستم. یه مقدار دیگه از پول مونده که به امید خدا شنبه اماده میشه. هفته دیگه یه چک دارم. اونهم پاس بشه دیگه باید منتظر سند بمونم که فعلا توی شهرداری مونده.


خدایا ممنونم


۹۷/۰۴/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی