دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ادم های خوب را جذب کنیم

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

سلام

این مدت که دنبال خونه بودم باعث شد ادم های اطرافم را بیشتر و بهتر از قبل بشناسم. یکی از دوستانم برام گنج العرش نذر کرد و 15 میلیون هم کمکم میکنه. وقتی هم دنبال خونه بودم کلی برام وقت گذاشت و باهام میومد بنگاه.

یه دوست دیگم که اونهم کلی برام وقت گذاشت و گفت میخواد وامش را بده بمن. البته من ازش نمیگیرم چون خودش توی شرایط بدتریه.

یه دوست دیگم اونهم باهام میومد بنگاه و بهم اعتماد به نفس داد که سریعتر تصمیم بگیرم و برام دوتا چک با مبلغ بالا کشید. من خودم برام سخته اینطوری به کسی اعتماد کنم. واقعا برام سخته.

اینها ادم هایی هستند که حتما تا اخر عمرم کنارم میمونن و همیشه اونها رو نگه میدارم. ادم هایی که ازش دارن باهاشون زندگی کنی.


خدایا ممنونم بخاطر این ادم های خوب که سر راهم گذاشتی. همه دارن بهم کمک میکنن. دوست داشتم حالا که خونه نوسازه خودم اولین بار برم داخلش و زندگی کنم. بازهم ناامید نیستم. درست میشه. هنوز کلی وقت هست.



۹۷/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی