دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام

دیروز مهمون داشتیم. امروز هم مهمون داریم. امروز صبح توفیق شد که یه کار خیر کوچولو انجام بدم. خدایا شکرت که این توفیق را نصیبم کردی. خوشحالم. واقعا که هیچی مثل کار خیر ادم را خوشحال نمیکنه. 


دوستان از من به شما نصیحت هیچی مثل کارخیر انجام دادن به پول شما برکت نمیده. من خودم تاثیرش را بارها و بارها تو زندگیم دیدم. کمک های کوچک ما همچین برکتی به زندگیمون میده که تو خواب هم نمیبینیم. اینها که میگم شعار نیست. من خودم تاثیرش رو تو زندگیم دیدم. بخاطر همین توصیه میکنم تا میتونید کار خیر انجام بدید. یکی میدید، 10 تا میگیرید.

از این دست یکی بدید، با اون دست 10 تا بگیرید. بهترین معامله، معامله با خداست. هیچ شک و تردیدی توش نیست و همش سوده. هیچ معامله ای پرسودتر از این نیست دوستان. بمن اعتماد کنید.


فردا قراره برم چندتا خونه دیگه ببینم. هیجان زده ام و خوشحال. خدا خودش همه چی رو بهتر میکنه. خدا خودش همه چی رو سر و سامان میده. 

دوستان تو این مدت خیلی کمکم کردن. خدا بهشون خیر و سلامتی بده. 



۹۷/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی