دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خدایا میشه دوباره حال منو خوب کنی؟

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

سلام

زندگی واقعا پیچیده و غیرقابل پیش بینی هست. یه لحظه که فکر میکنی در اوج خوشبختی هستی در یک چشم بر همزدن همه چی بهم میخوره و اون خوشبختی نابود میشه، برعکس یه لحظه که فکر میکنی اوضاع بدتر از این نمیتونه باشه، یه اتفاق خوب میفته و همه چی عالی میشه.

از دوشنبه تا الان دو تا اتفاق برام افتاده که بیشتر از قبل به این موضوع پی بردم. احساس کردم که همه چی درست شده و حسابی خوشحال بودم ولی یه دفعه همه چی ناپدید شده. همینه دیگه. نمیخوام تجزیه و تحلیل کنم من خودم را به خدا سپردم و منتظرم خدا همه چی را درست کنه. تجزیه و تحلیل و بررسی این موضوع که چرا این اتفاق افتاده هم بی فایده هست. چیزی درست نمیشه. همه چی تغییر کرده. من سعیم را کردم. حتما خیر و صلاح نبوده دیگه. 

البته این حرف ها که میزنم معنیش این نیست که ناراحت نیستم، ولی کمی سر شدم و تحمل اتفاقات اینچنینی برام اسونتر شده. تازه میدونم که گریه و زاری من بی فایده است. اتفاقی که قرار باشه بیفته میفته و نه من و نه هیچکس دیگه نمیتونه مانع  افتادن هیچ اتفاقی بشه. برعکس اگر هم قرار باشه اتفاقی نیفته، خودمونو بکشیم هم فایده ای نداره. نمیفته.


و چیزی که مسلمه اینه که هیچکس از فردا خبر نداره. هیچکس. فردا ممکنه بیدار بشم و ببینم همه چی تغییر کرده. فردا ممکنه  صبح که بیدار میشم احساس کنم که خوشبخت ترین  یا بدبخت ترین ادم روی زمین هستم. فردا که هیچی از پنج دقیقه دیگه هم خبر نداریم. 


زندگی واقعا پیچیده هست.

دوست دارم روزهای شاد بیشتر داشته باشم. روزهایی که احساس میکردم خدا مواظبمه. روزهایی که احساس میکردم که همه چی درست شده و یه نفر از طرف خدا مامور شده  منو خوشحال کنه. روزهایی که احساس میکردم که خدا بمن نگاه میکنه و هوامو داره. روزهایی که احساس میکردم یه نفر حاضره از همه چی بزنه و کنار من باشه. روزهایی که زندگیم شادتر بود و سرحال تر بودم.  از اون روزها میخوام.


این دنیا واقعا دیگه به درد نمیخوره. ادم حسابی خیلی کم میبینم. ادم خوب و بی رنگ و ریا کم میبینم. ادم های مهربون وجود دارند ولی کم هستند. البته خیلی هم کم نیستند. الان تو محل کارم حدود پنج تا خانوم خوب میشناسم که خیلی مهربونن و محبت میکنن بدون چشم داشت. سه تا اقا میشناسم که اونها هم خیلی خوب و مهربونن. ادم های خوب هم وجود دارن ولی چون بدها بیشتر دیده میشن، ناخوداگاه ادم فکر میکنه نسل ادم های خوب قطع شده ولی اینطوری نیست. خوب ها تموم نمیشن و تا اخرین روز دنیا وجود دارن.


من از خدا یه فرصت خواسته بودم که بتونم حرفامو بزنم. حرفامو زدم و تخلیه شدم. دیگه چیزی توی دلم نمونده و سبک تر شدم. خدایا ممنونم که این فرصت را بمن دادی.


دیگه فقط دوست دارم شاد باشم. شاد و سرحال با ادم های جدید و مهربون و دوست داشتنی که بوی خدا میدن. دوست دارم دورم پر از ادم های خوب باشه که حال ادمو خوب میکنن.


خدایای مهربونم لطفا چند تا دوست خوب و مهربون و بی ریا برام بفرست. خیلی زوووووود.


خدایا تو تنها کسی هستی که میتونی همه چیز رو خوب و سریع درست کنی از راههایی که خودت میدونی. میشه دوباره حال منو خوب کنی؟ البته امروز خیلی زود و سریع. صبرم داره تموم میشه.




۹۷/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی