دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خواب و فال نیکو

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سلام

خبرهای خوشی در راه است.

دیشب خواب خوبی دیدم. خیلی خوب بود نمیخواستم بیدار بشم. 

امر.ز هم فال گرفتم. خیلی خوب اومد. خیلی زیاد.

دلم روشنه.

همه چی درست میشه.

الان دارم وارد سیکل خوشحالی و خوشبختی و پرانرژی بودن میشم.


بازم شکر. ممنونم.

خدایا ممنونم که آخر هفته خوبی داشتم و همه چی به خوبی و خوشی سپری شد. 

ممنونم بخاطر عمه مهربونی که دارم و میتونم برم دیدنش و اون هم حسابی تحویلم میگیره.

خدایا ممنونم که بالاخره یه کار خوبی که میخواستم انجام بدم را به ثمر رسوندم.

خدایا ممنونم که امروز راحت بیدار شدم و سالم و سلامت اومدم سرکار.

خدایا ممنونم بخاطر همه چی.

خدایا شکرت.

خدایا بقیه را یادم نمیاد.

فعلا بخاطر همین ها شکرت.

خدایا دیگه حسودی نمیکنم چون مطمینم که بهترین چیرها را بمن میدی و نیازی به حسودی نیست.

۹۷/۰۴/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۳ گرافیست ارشد
خیلی دلنشین و بارانی :) ممنون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی