دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دیگه نمیتونم کسی را دوست داشته باشم

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ

سلام

وضعیت روحی من واقعا سینوسی شده. یه روز خوب یه روز بد.

این هفته خیلی پراسترس بود. البته نتایج خوبی داشت.

پارکینگ را بالاخره گرفتم.

یه تلاشی برای یه وام کوچک کردم که مراحلش به پایان رسید و به امید خدا بزودی پرداخت میشه.

یه کار اداری هم برای انتقال سند داشتم که اونهم اکی شد.

چند تا ازمایش داشتم کگه اونها را هم انجام دادم. حالا منتظر جواب هستم که ببرم به دکتر نشون بدم.

یه جلسه مهم هم داشتیم که من صورت جلسه کردم و مورد توجه همه قرار گرفت.

خدا جونم ازت ممنونم بخاظر دستاورد های این هفته.

امروز هم رفتم خونه عمم. از صبح تا عصر اونجا بودم و خیلی خوش گذشت. ظاهرا همه چی خوبه ولی حال من خوب نیست. کمی غم تو دلم هست. دلم گرفته دوباره. آخه چرا؟ نمیدونم.


دوسه روز پیش عکس مح را توی تلگرام دیدم. در کمال ناباوری دیدم که عکسش عوض شده. فهمیدم شمارشو عوض کرده. این سیم کارت را فروخته و یه سیم جدید خریده. احتمالا نمیخواسته من شمارش را داشته باشم.


دوستم میگه شاید مح ازدواج کرده یا شاید از اول هم متاهل بوده. بالاخره دیگه نمیخواد من شمارشو داشته باشم. بهرحال من اونقدر برای خودم احترام قایل بودم که دیگه باهاش تماس نگیرم. نمیدونم از چی نگران لوده. من اهل تماس گرفتن نبودم.

بعد هم صفحه اینستاگرامش را نگاه کردم. همه چیز را بلاک کرده. فقط دیدم چهارتا پست گذاشته.


دیگه من برای اون یه غریبه شدم. کسی که ادعا میکرد که من بهترین دوستش هستم. حالا اینجوری از من فراریه. خدایا اینها هم بنده هستن که تو داری؟ خدایا اینها را برای چی افریدی اصلا؟؟؟؟؟


این کارها باعث شده همه از چشم من بیفتن. همه ادمها. ادمها میان تو زندگی ادم. اول خودشون را بهترین ادم روی زمین نشون میدن و بعد تغییر میکنن. به جایی میرسن که شمارشونو عوض میکنن که دیگه نتونی پیداش کنی. در لباس دوست میان و دشمن میشن.


دیگه واقعا فکر نمیکنم بتونم کسی را دوست داشته باشم. دیگه حسی برام باقی نمونده. دیگه کسی چشمم را نمیگیره. همه از چشمم افتادن. مگر کلا چندبار میشه اعتماد کرد و رودست خورد؟ مگه ادم چندبار توی عمرش میتونه کسی را دوست داشته باشه؟ چندبار؟

چندبار ادم میتونه این رنج را تحمل کنه که به نفر که زمانی گوشه قلبت براش جا باز کردی شمارشو عوض کرده چون نمیخواد با تو در تماس باشه؟

چندبار؟ قلب من دیگه ظاقت نداره.


خدایا کمکم کن یتونم بیخیال لاو بشم و تنهایی به زندگیم ادامه بدم. خدایا کمکم کن بتونم واقعیت را راحت بپذیرم. خدایا کمک کن بتونم تمرکز کنم رو جنبه های دیگه زندگیم.


تمرکز میکنم روی شغلم و درسم و درامد بیشتر. میخوام بیشتر پول در بیارم و بیشتر مسافرت برم. میخوام تو جنبه های دیگه زندگیم پیشرفت کنم. همه سعیم را میکنم.

من گفتم و نوشتم. خدا هم مستجاب میکنه.



۹۷/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی