دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

It's gonna be allright

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

سلام

این روزها خیلی منتظر بودم که یه نفر بیاد کنارم، بغلم کنه و بگه"عزیزم نگران نباش. همه چی درست میشه".

ولی کسی نیومد. پس مجبورم خودم بگم:"عزیزم. بارانم. گلم. عشقم. زندگیم. اصلا نگران نباش. خدا که نمرده. خدا هنوز زنده است. خدا اون بالا نشسته و داره نگاه میکنه. خدا مواظبته. غصه نخوریا. نگران نباشیا. همه چی سر وقت خودش درست میشه".

چقدر به شنیدن این جمله ها نیاز دارم.

امروز حسابی خسته شدم. دیشب با گریه خوابیدم. صبح با بغض و ناراحتی بیدار شدم. تو محل کارم همه فهمیدن که حالم خوب نیست. خدایا هیچ روزنه روشنی برای آینمدم نمیبینم جز اینکه خدای خوب و مهربونی دارم.

اون از وضعیت کارم، اون از وضعیت پارکینگ، درسم هم که گفتن نداره، وضعیت روحی و عاطفیم هم که افتضاحه.


خدایا تو این وضع هیچکس به جز تو نمیتونه کمکم کنه. دلم فقط به تو روشنه.


خدایا بغلم کن. خدایا کمکم کن. خدایا نور امید را به دلم بتابون.

۹۷/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی