دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سلام دوستان عزیزم

امروز واقعا به نتیجه مهمی رسیدم. اونهم اینه که واقعا آدم قتی حرکت کنه و بره جلو و امیدش به خدا باشه و ایمان داشته باشه که خدا کمک میکنه، خدا حتما کمک میکنه.


پارکینگ شرکت ما خیلی افتضاحه. خیلی بد. این چند روزی که من ماشین آوردم هر روز وقتی میخواستم برم داخل پارکینگ یک سر راهم پیدا میشد و کمکم میکرد. خدا یک نفر را میفرستاد. امروز صبح هم که اومدم با خودم گفتم خدایا امروز هم کمکم کن. نزدیک اداره بودم که همکارم زنگ زد. گفت رسیدی پارکینگ زنگ بزن بیام یادت بدم. 


میبینید دوستان. این تجربه شخصی خود منه. وقتی همه چی را به خدا می سپارید و استرس و نگرانی را از خودتون دور می کنید خدا خودش از راههایی که میدونه و شما نمیتونید حدس یزنید مشکلات را از سر راهتون بر میداره.

ازدواج، سلامتی، کار، خونه، ماشین، روابط اجتماعی... همه چی را به خدا بسپارید و خیالتون راحت باشه که همه چی درست میشه. شک نداشته باشید. خدا همه چی را درست میکنه.


من دیگه هر روز صبح همه چی را به خدا می سپارم و خیالم راحته که همه چی حل میشه. خدایا ممنونم. 


اگر از صمیم قلب به خدا اعتماد کنیم و همه چی را به خدا بسپاریم و ایمان داشته باشیم که خدا همراه ماست و مواظبمونه، خودبخود استرس از ما دور میشه، آرامش پیدا می کنیم، تمرکزمون بیشتر میشه. خدا هم از بهترین روش ها کمکمون میکنه. ولی وقتی مغرور و متکبر هستیم و فکر می کنیم خودمون عقل کل هستیم و همه چیز را میدونیم همه چی به سختی پیش میره.  فقط باید به خدا اعتماد کرد و ایمان داشت که خدا هست و صدای ما رو میشنوه و ما را تنها نمیذاره.


خدا تنها کسیه که همیشه باهامون میمونه. 

۹۷/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی