دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تعرض به یک دختر جواااااان

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ

سلام

هرشب سریال "رهایم مکن" را نگاه مکن. به فرناز تجاوز شد. چقدر وحشتناک. یاد روزهایی افتادم که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودم و دنبال کار می گشتم. شرکت های مختلفی می رفتم و نمیدونم چرا نمی ترسیدم. شاید چون اگاهی کافی نداشتم. بعضی از شرکت ها نمیدونم چرا واقعا خلوت بودن. مثلا فقط یک یا دونفر داخل شرکت بودند. واقعا خدا کمکم کرد که هیچوقت اتفاق بدی برای من نیفتاد. 


خدایا ممنونم که مواظبم بودی. خدایا ممنونم که محافظم بودی و هستی. خدایا واقعا ازت سپاسگذارم.


خدایا راضیم به رضای تو


میخوام شروع کنم و دوباره کتاب فلورانس اسکاول شین را بخونم. یادمه اونموقع که میخوندم خیلی حالم خوب بود. باید باز هم بخونم. باید باز هم فیلم راز را ببینم.


دوست دارم فیلم کمدی ببینم. دوست دارم فیلم عاشقانه ببینم.


دوست دارم حال خودم را بهتر کنم.


دیشب خونه خواهرم بودم. چند تا عکس گرفتم و یکیش را گذاشتم توی تلگرام. بعد از مدتها دوباره عکس گذاشتم.


به قول دوستم رونمایی کردم

۹۷/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

سلام 
تعجب می کنم صدا و سیما به معقوله ی " تجاوز " در قالب سریال پرداخته باشه 
تلویزیون نگاه نمی کنم و این سریال هم ندیدم 
همیشه یادتون باشه ، باید برای زندگی همیشه " به روز " باشید 
خدا خیلی دوست تون داشته که طوری نشده من تجاوز در مغازه رو چند بار دیدم 
مراقب خودتون باشین تو محیط سالم کار کنید حتی با حقوق پایین 
پاسخ:
آره عزیزم ولی اینبار صدا و سیما البته خیلی بسته این موضوع را نشان داد که هشداری باشه برای دختران جوان.
آره عزیزم خدا خیلی منو دوست داره. منم خیلی دوستش دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی