دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تغییرات خیلی تدریجی

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

سلام

من تغییر کردم. امروز خودم اثر این تغییر را حس کردم. صبح مجددا رفتم بانک و رئیس بانک گفت که ضامن دوم جدیدم را قبول نمیکنه چون مستمری بگیره. 

منم همه مدارکم را برداشتم و رفتم یه بانک دیگه. من قبلا یه وام از این بانک گرفتم و حتی یک قسط معوقه هم ندارم و مشتری خوش حسابی هستم. خلاصه مدارکم را دادم و قرار شد فردا باهام. تماس بگیرن و خبر بدن.  ولی خبر خوب این هست که من موقع ترک بانک احساس خوبی داشتم و بخودم گفتم جواب هر چی باشه من راضیم به رضای خدا و در هر صورت خوشحال و راضی خواهم بود. 

خدایا ممنونم که نور محبت و ایمان خودت رو به دلم تابوندی. 

من دیروز به یک افطاری خیلی لوکس توی یکی از بهترین هتل های تهران دعوت شدم. خیلی دوست دارم برم و یه عالمه دوست جدید پیدا کنم. امروز میخوام برم سفارش یه مانتو بدم که خیاط برام بدوزه. کلا هم خوشحالم. 


خدایا راضیم به رضای تو 

۹۷/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی