دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بی خوابی بی خوابی بی خوابی

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

سلام

مدتی بود برنامه خوابم منظم شده بود ولی دوباره امشب با اینکه خیلی خسته هستم خوابم نمی‌بره. بی خوابی خودش مشکل بزرگیه چون باعث میشه فکر و خیال بزنه به سر آدم. دارم همه زندگیمو مثل سریال جلوی چشمم میبینم. متاسفانه آدم اینجور مواقع خاطرات خوب را نمیبینه. همش خاطرات بد و منفی. کمبودهای دوران کودکی ناملایمتی ها غصه ها مرگ ها از دست دادن ها.... 

زندگی خیلی عجیبه. پر از فراز و فرود. زندگی بالا و پایین داره. 

من خیلی فکر کردم. به مح فکر کردم حتی اگر برگرده هم قبولش نمیکنم. خیلی فکر کردم فقط با پسری صحبت میکنم که قصدش صد درصد ازدواج باشه و من رو بخاطر یک عمر بخواد. از همین لحظه تا آخر عمرم. من یه رابطه موقت نمیخوام. من آدم یه رابطه موقت نیستم. من عاطفی هستم تو روابط کوتاه مدت ضربه شدیدی میخورم. 

خدایا کمکم کن. خدایا نیمه گمشده من رو سر راهم قرار بده. خدایا خودت گفتی که انسان‌ها را جفت جفت آفریدی جفت من را به زندگیم بیار. دیگه تحمل ندارم. خدایا خودت دری بروم باز کن. 



۹۷/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی