دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

الخیر فی ما وقع

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام

امروز رفتم بانک برای بار سوم. میخوام یه وام شصت میلیونی بگیرم. امروز مدارک ضامن ها را برده بودم. اول که گفتن دو تا ضامن کمه و باید سه تا ضامن ببرم. برای هر بیست میلیون یه ضامن. دوم اینکه یکی از ضامن ها را چون حقوقش کم بود رد کرد. خلاصه قبول کرد یه وام بیست تومنی بهم بده با یه ضامن. نقشه هایی که کشیده بودم برای شصت میلیون نقش بر اب شد.

وقتی از بانک اومدم بیرون خیلی ناراحت بودم. عملا وا رفتم. رفتم کمی قدم زدم. ولی الان حالم بهتره. یاد خدا افتادم. خدا مواظب منه. اگر این وام جور نشده حتما خیر و مصلحتی بود. حتما خدا نقشه بهتری برام داره.

جول استین میگه وقتی سختی ها و فشارهای زندگی خیلی زیاد میشه خوشحال باشید چون پیروزی نزدیکه. خوشبختی نزدیکه. نقشه ای که خدا برامون کشیده نزدیکه.


خدایا شکرت. خدایا بهتداعتماد دارم. خدایا راضیم به رضای تو. شک ندارم خیر و صلاحی در کاره. خدایی که منو افریده و دوست داره و حمایت میکنه حتی یه لحظه هم منو تنها نمیذاره. حتما این وام با این مبلغ به خیر و صلاح من نبوده. حتما خدا میخواد از جای دیگه کمکم کنه. از جایی که من حتی نمیتونم حدس بزنم. همونطوری که به پ کمک کرد طوریکه پ حتی حدس هم نمیزد.


خدایا ممنونم که تنهام نمیذاری. من دیگه ناراحت نمیشم. میدونم تو هر اتفاقی خیری هست. الخیر فی ما وقع


خدایا راضیم به رضای تو


خدایا باز هم کنارم باش

خدایا بغلم کن

۹۷/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

عشق و زیبائی

هیچ مردی عاشق نمی شود مگر بر زنی زیبا.  و نیز در عین حال می بینیم که هستند زنانی که از دید اکثریت مردان بسیار زشت تلقی می شوند ولی بناگاه مردی پیدا می شود که عاشق و شیفته این زن زشت می گردد.  و چه بسا خود این زن نیز قبل از اینکه مواجه با این عشق از جانب این مرد شود خودش در نزد خودش برای خود زشت بوده است و یا لااقل زیبا نمی نموده است ولی بناگاه با واقعه این عشق بطرز معجزه آسائی خودش را زیبا می بیند.  پس می توان گفت که عشق انسان را زیبا می کند.... 

استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۵۲


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی