دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

میخوام با خودم مهربون باشم

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ق.ظ

سلام

تصمیم خوبی گرفتم. اینکه با خودم مهربون باشم و به خودم احترام بذارم. خودم هستم که همیشه برای خودم میمونم  با خودم حرف های خوب بزنم. غذاهای خوب بخورم. ورزش های خوب انجام بدم. بیشتر به خودم برسم و بیشتر برای خودم وقت بذارم. مهمتر و مهمتر از همه اینکه با خودم حرف های خوب بزنم. این خیلی مهمه. 

و اینکه صبور باشم و مدام از خدا نپرسم چراااااا؟ هر اتفاقی برام افتاد فقط بگم خدایا راضیم به رضای تو. خدایا راضیم به رضای تو. خدایا شکرت و صبور باشم و ببینم خدا چه برنامه و ماموریتی برام داره. خدایا راضیم به رضای تو.


۹۷/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی