دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

دارم سعی میکنم حالم را بهتر کنم

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ب.ظ
سلام
دارم سعی میکنم حالم را بهتر کنم ولی راحت نیست. مدام سر خودم را گرم میکنم به کارهای مختلف.

آشپزی، مطالعه، درس و مشق، چت و ... ولی باز هم یه دفعه چندتا خاطره قدیمی هجوم میاره تو دهنم. همه فکرم را درگیر میکنه.

همون لحظه فکر میکنم یعنی اونهم داره بمن فکر میکنه. من احساس میکنم این افکار دوطرفه است. یعنی همون موقع که من دارم به اون فکر میکنم اونهم داره بمن فکر میکنه ولی نمیدونم چرا واکنشی نداره.

این روزهایی که بارون میاد همش فکر میکنم یاد من مبفته و دلش میگیره. 

من یادمه مج را خیلی سریعتر فراموش کردم ولی نمیدونم چرا انقدر فراموشی مح انقدر طول کشیده. چرا واقعا؟



خدایا نقشه تو برای من چیه؟ این روزها به هر دری زدم بسته است. من نشستم منتظر. دیروز توی تیوی خیلی تصادفی یه سکانس از سریال "نفس گرم " را دیدم. خانوم مرجان گلچین داشت میگفت:"وقتی هرچی دعا میکنی مستجاب نمیشه وقتی هرچی در میزنی و جواب نمیده همونجا منتظر بمون برنگرد همونجا منتظر بمون"  حالا من هم فقط منتظر میمونم. نمیدونم چی میشه ولی بالاخره یه چیزی میشه.

باید سر خودم را شلوغتر کنم. باید کارهای مفیدتر انجام بدم. باید از زندگیم لذت ببرم. 

دوست دارم انقدر کار کنم و سرم شلوغ یاشه که اصلا متوجه نشم زمان چطور میگذره. البته منظورم کارهای روتین هرروزه نیست.کارهای مختلف. دوست دارم زنجیره ارزش های مختلف داشته باشم و روی چند موضوع مختلف همزمان کار کنم.


یه کار دیگه ای که خیلی دوست دارم انجام بدم این هست که ارتباطم را با خدا قوی تر کنم ولی نمیدونم چجوری؟ 

خدایا خودت کمکم کن

۹۷/۰۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی