دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

خبرهای نه چندان خوب

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

ما سرکلاس هستیم ولی همچنان از اداره خبرهایی به ما میرسه.

تقریبا چارت جدید چیده شده و رییس اداره ها انتخاب شدن. من رییس هیچ اداره ای نشدم. همچنان یه کارشناس معمولی هستم ولی نمیخوام غصه بخورم. پارتی نداشتم. خودشیرینی نکردم. حامی نداشتم.


میخوام خوشبینانه باشم و به چشم یه فرصت به این موضوع نگاه کنم. حتما خیری درش هست. حالا که رییس نشدم و یه کارشناس معمولی هستم مسیولیت کمتری دارم و میتونم تمرکز کنم روی خیلی از کارهای دیگه. مثلا به ذهنم رسیده یه سری کارهای سرمایه گذاری را شروع کنم.


یا حتی شغل دوم داشته یاشم البته خیلی محدود. من خیلی فکر کردم ادمی نیستم که 30 سال کارمندی کنم. خیلی هنر کنم دوسال دیگه به زندگی کارمندی ادامه بدم. بعدش میخوام بشینم تو خونه. صبح ها هرساعتی که دوست دارم بیدار بشم و مجبور نباشم برم سرکار.

دوست دارم از زندگیم لذت ببرم. حالا ترجیح میدم تمرکز کنم روی روشهای کسب درامد جدید.

۹۷/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی