دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ارزوهای من در سال 97

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ق.ظ

سلام

من چه ارزوهایی در سال 97 دارم؟

1)اول که معلومه سلامتی و دل خوش

2)آرزو دارم یه نفر که خیلی دوستش دارم و برام عزیزه ازم خاستگاری کنه و بدون استرس و ناراحتی و اضطراب با هم ازدواج کنیم و همه چی خیلی خوب پیش بره.

3)دوست دارم تزم به ثمر برسه و کم کم راحت بشم.

4)دوست دارم یه آپارتمان بخرم. 

5)دوست دارم ماشینمو عوض کنم.

6)دوست دارم مسافرت های خوب برم. یک عالمه مسافرت.

7)دوست دارم در کارم ارتقا داشته باشم.

...

خونه و ماشین و مسافرت خارجی میخوام ولی پول ندارم. در جایی وندم وقتی چیزی را از خدا میخواهیم نباید راه و روش را تعیین کنیم. مثلا میخوام خونه بخرم و یا ماشینم را عوض کنم ولی پول ندارم. من راه را مشخص نمیکنم. خدا از راههای خودش بهم کمک میکنه. خدا راههای خودش را داره.


خدا همیشه از راههایی کمک میکنه که ما حتی حدس هم نمیزنیم. خدا از راههایی گره از مشکلانت ما باز می کنه که به ذهن ما نمیرسه.


خدا همیشه بندگان را غافلگیر میکنه. آره خدا راههای خودش را داره. ما فقط باید بخواهیم. اون خودش تعیین میکنه چجوری. خدا کارش همینه که ارزوهای محال ما را از راههای خودش انجام بده و فقط خودش میدونه از چه راهی. ما نباید به راه و روش و چگونگی انجام کار فکر کنیم. ما نباید برای خدا تعیین تکلیف کنیم. یه چیزهایی را باید واگذار کنیم به خدا و ایمان داشته باشیم که براورده میشه.


خدایا از راههای خودت ارزوهای منو براورده کن. خدایا از راههای خودت منو غافلگیر کن.


خدایا بازها ازت میخوام که ایمانم قویتر کنی. خدایا در این روزهای سخت منو تنها نذار. خدایا همیشه کنارم بمون.


در این روزهایی که اعتمادم از همه ادمها صلب شده و در خلا زندگی میکنم امیدم فقط به توست. خدایا تو دستگیرم باش. هرکس به جر تو وسیله است.


خدایا دست نیازم را فقط به سوی تو دراز میکنم. خدایا امیدم فقط به توست. همه مخلوقات و افریده ها در مقابل تو هیچن. 

خدایا این روزها که بیشتر باهات صحبت میکنم حال بهتری دارم.  وضع روحیم داره بهتر میشه. احساس میکنم همه چی داره ارومتر میشه شاید دلیلش این باشه که من همه چی رو به تو سپردم.

خدایا دست از همه ادمها شستم  و بسوی تو بازگشتم. میدونم هنوز بهم علاقه داری. میدونم تنهام نمیذاری.


خدایا کنارم باش


۹۷/۰۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی