دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

پنجشنبه 24

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

سلام

من یه اتفاقاتی داره برام میفته  که خیلی عجیبه. اتفاقاتی که نشون میده خدا هنوز با من مهربونه و من رو فراموش نکرده. یه موضوعی بود که تقریبا یکماه پیش ارزو کرده بودم از ته دلم. فقط از ته دلم از خدا خواسته بودم و حالا احساس میکنم کم کم داره برام اتفاق میفته. اونهم به طرز خیلی اعجاب انگیز.یجوری که نمیتونم حتی فکرشو بکنم.

دوست دارم این موضوع همینجوری اروم اروم بره جلو و نتیجه بده. بدون استرس بدون ناراحتی بدون گریه بدون درد. همش با ارامش و خنده و اخلاق خوب و خوشی و مهربونی.


چقدر زندگی عجیبه. خیلی عجیبه. واقعا ادم از یک دقیقه دیگه خودش هم خبر نداره. روز پنجشنبه 24 اسفند با افسردگی شدید از خواب بیدار شدم. بغض داشتم. تو چشمام پراشک بود. خیلی حالم بد بود میخواستم حسابی گریه کنم که فقط یه پیام کوتاه تو تلگرام کلا حالمو تغییر داد و همه چی رو دگرگون کرد. اونروز حالم خیلی خوب نشد ولی بهتر شدم. من هفته خیلی سختی را پیش رو داشتم. یکشنبه و دوشنبه دوتا ملاقات داشتم. همه چی اروم اروم داشت تغییر میکرد. الان یک ادم دیگه شدم.  حالم خیلی بهتره. هرروز ایته الکرسی میخونم و صدقه میدم. وضع روحیم خیلی بهتر شده. پوستم هر روز داره بهتر میشه. صاف و شفاف. هرروز شاداب تر و سرحالتر میشم. انقدر سرحالم که فکر میکنم یه دختر 18 ساله هستم. خدایا شکرت.


همینه که میگن خدا میتونه با یه اشاره همه چیز را تغییر بده. خدایا شکرت. خدایا خیلی شکرت.  خدایا کمک کن همه چی به خوبی پیش بره. خدایا پشتم بمون. خدایا منو تنها نذار.


یاد تجربیات تلخ گذشتم میفتم. همه را مثل یک سریال از جلوی چشمم میگذرونم. همه تجربیات با جزییات دقیق. ولی نمیخوام بگم که این اتفاق هم مثل قبلی ها میشه. هر اتفاقی ویژگی های خاص خودش رو داره. از مقایسه خسته شدم. دیگه نمیخوام مقایسه کنم. باید همه چیز اروم جلو بره. اروم و بدون استرس و ناراحتی. 


خدا اون بالا نیست. همینجا کنارمه توی قلبمه. خدا مواظبم بوده. خدا همه چیز رو برنامه ریزی کرده. اونروزهایی که من گریه میکردم و آه میکشیدم خدا داشت برام نقشه میکشید. برای خوشبختی من نقشه می کشید. 


خدایا من فقط ارامش میخوام ارامش





۹۷/۰۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی