دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اماده ام برای خوشبختی

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

من عادت کردم به خوشی های لحظه ای. 

عادت کردم به اینکه در یک لحظه کاخ آرزوهام نابود بشه. عادت کردم که تا دم پرتگاه را با کسی برم و یدفعه ببینم کسی پشتم نیست و تنهای تنهایم.


عادت کردم که مدتهای مدیدی تنهای تنها باشم و کسی کنارم نباشه. عادت دارم به روزهای سخت و سرد و تاریک. عادت دارم که شب با گریه بخوابم و صبح با بغض بیدار بشم.


ولی همه اینها معنیش این نیست که از خدا ناامید شدم. نه. من هیچوقت از رحمت خدا ناامید نمیشم. 

اینکه روزهای بدی در زندگیم داشتم معنیش این نیست که میخوام همیشه روزهای بد داشته باشم.


من قوی شدم. خیلی قوی. این روزهای سخت من رو قوی تر کرد. الان ادمی هستم که از هیچ چیز نمیترسم. من بدترین روزهای تاریک و سخت تنهایی و افسردگی را درک کردم و حالا اماده ام برای خوشبختی.



۹۷/۰۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی