دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سال 97 مبارک

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ق.ظ

سلام

صبح بخیر. سال نو مبارک.

بالاخره 96 تموم شد. سال 97 اومده با یه عالمه رمز و راز. کی میذونه تو سال 97 چه اتفاق هایی خواهد افتاد. آینده مثل یک راز میمونه.

من ممکنه امسال رییس بشم. توی طالعم دیدن. خواب اسب قهوه ای دیدم. یه ادم خوب توی خواب دیدم که دستش خیره توی همه چی. این روزها خواب های خوب میبینم.

 دیشب رفتم از بیرون غذا گرفتم. فردا تولد مامانمه. همه چی خوب و عالیه. همه چی آروم. 

خدایا شکرت.

امروز ناهار مهمون داریم.

 این سکوت و ارامش را دوست دارم. خیلی زیاد. هنوز شروع نکردم به درس خوندن.

فک میکنم دارم خوب میشم اروم اروم. زخم های روحیم داره التیام پیدا میکنه. یه دوست جدید پیدا کردم که خیلی مهربونه. سعی میکنه باهام مهربون باشه. سعی میکنه خوب باشه. خوبه. خیلی خوب. میترسم حال اونم خراب کنم. نمیخوام انتقام همه ادم های بد زندگیم رو از اون بگیرم.

وقتی بک نفر یا ادم خوبه راهی بجز خوبی در جواب نمیمونه. باید مهربون باشم.  البته بگذریم که من با خیلی ها مهربون بودم و در پاسخ مهربونی نگرفتم. 

اون منم که همیشه خوبی را با خوبی جواب میدم. حتی بدی را با خوبی جواب میدم. 

بگذریم.

سال 97 سال خوبیه. از اولش معلومه.

۹۷/۰۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی