دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

شکر خدا همه چی داره اروم میشه

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

سلام

امروز از صب روی مقاله کار کردم. خیلی کامنت دادن به این زودی تموم نمیشه. ساعت یک هم باید برم شنا.

من دیگه ترس از اب را گذاشتم کنار.تموووووووووووووووووووووووم. دیروز خیلی تمرین کردم. یک عالمه دوچرخه زدم و روی اب خوابیدم.

احساس میکنم همه چی داره خوب پیش میره. همه چی اکی هست. شکر خدا. از مربیم راضی هستم.


امروز ار اداره همکارم بهم رنگید و چندتا سوال پرسید. من تا اخر هفته خونه ام. سوالهای خصوصی را شب جواب میدم.

۹۶/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۱ دانیال دهقانیان
نوشته های بارانی ات همیشه آسمانی باد
پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی