دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

اونو ببین هیچوقت خسته نمیشه

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

سلام

امروز دومین روز استخر و سومین جلسه کلاس شنا من بود. وقتی داشتم تمرین میکردم معلمم من را نشون یکی از بچه ها داد و گفت:" اونو ببین هیچوقت خسته نمیشه"   😉😉😉 و من خیلی خوشخوش شدم. اصلا فکر نمی کردم یه جمله یه ادم دیگه آنقدر روی من تاثیر داشته باشه.

خلاصه همه چی با صبر و حوصله و تکرار و تمرین درست میشه. امروز از دیروز بهتر بودم. هفته آینده هم بهتر خواهم بود. 

منم دارم صبورتر میشم. حوصلم بیشتر شده. راضیم و امیدوار



۹۶/۱۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی