دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

من هر روز دارم قوی تر میشم

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ

سلام

من هر روز دارم قوی تر میشم. دیگه بین من و م همه چی تموم شد. 

امروز با س بیرون بودم رفتیم میلادنور و گلستان ولی لباس نخریدیم. انگار هنوز جنس های جدید نداشتند. ولی من یه جامشعی و یک عالمه پاستیل و دو تا عود خریدم.

ماجرای م را برای س هم تعریف کردم. اونهم خیلی تعجب کرد. باورش نمیشد که یه مرد 44 ساله اینجوری بدون هیج حرف  و خداحافظی گذاشته و رفته و حتی جواب پیام های منو نداده.


چه میشه کرد. زندگی همینه. ولی نمیدونم چرا احساس میکنم که م روزی برمیگرده. زنگ میزنه. میاد پیشم. و دلیل کارش را توضیح میده. ولی ایا توضیحاتش قانع کننده است؟



عصر که میخواستم بخوابم خ زنگ زد بعد از تقریبا 8 ماه که هیچ ارتباطی با هم نداشتیم. فقط حالم را پرسید. منهم حال اونو پرسیدم. حدود یک دقیقه با هم صحبت کیردیم و تمام ولی کلی خاطره توی ذهنم زنده شد.



۹۶/۱۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۳۸ سعید اکبرنژاد
سلام.وبلاگ زیبای شما را دنبال کردم.
اگر دوست داشتید شما هم ما را دنبال کنید.
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی