دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

فلش کارت های من

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

هر روز در مترو چندین فلش کارت را مطالعه میکنم. معمولا در این فلش کارتها اصطلاحات و جملات انگلیسی را مینویسم و مرور میکنم. 

وقتی میتونم از وقتم به این خوبی استفاده کنم چرا باید وقتم را با افکار منفی سپری کنم.

از مطالعه زبان بسیار لذت میبرم. طوری یاد میگیرم که تا اخر عمرم یادم بمونه. خوشحالم که زبانم بهتر میشه. همیشه یکی از علایق من یادگیری زبان بوده. 

انگلیسی همیشه زبان مورد علاقه من بوده. 


ممنونم از خدا که هوش و حافظه و استعداد خوبی در یادگیری زبان بمن داده.

خیلی خوشحال میشم وقتی اصطلاحات جدید یاد میگیرم.

من کلا طوری هستم که وقتی سر خودم را شلوغ میکنم حالم بهتر میشه چون فرصتی برای افکار منفی ندارم.

خوبه که خودم را میشناسم. این یعنی من دارم عاقل و بالغ میشم. 


۹۶/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی