دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ورزش شخصیت

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سلام

امشب با دوستم چت میکردم که دوستم بمن گفت که باید قوی باشم. قوی و محکم.

 با این جمله من به فکر فرو رفتم. مدتیه ورزش میکنم و تغذیه نسبتا سالمی دارم برای اینکه جسم قوی داشته باشم ولی برای اینکه روحیه و شخصیت قوی داشته یاشم باید چکار کنم؟

این واقعا برام سواله. برای اینکه شخصیت قوی داشته باشیم و براحتی تحت تاثیر دیگران قرار نگیرم باید چکار کنم؟ راحش چیه؟


خواهش میکنم اگر میدونید بمن هم بگید.

۹۶/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی