دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

تصویرهای ذهنی خوب از خود

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

@Aramesh4 


💟💟💟💟💟


🔺#درنگ؛  #ماکسول_مالتز ، پدر تصویر ذهنی می گوید

 "زندگی را طلاق ندهید." این یعنی اینکه خودتون رو از خوشی های دنیا و زندگی، محروم نکنید. در مقابل مشکلات، تسلیم نشید و زانوی غم بغل نگیرید. خودتون رو دوست داشته باشید و به خودتون و خواسته‌هاتون احترام بذارید. یادتان باشد بهترین دوست شما "تصویرهای ذهنی خوب شما از خودتان" است. دیگران را دوست بدارید حتی کسانی که با شما همراه و هم عقیده نیستند. از کسی متنفر نباشید که روزگارتان رنگ تنفر نگیرد و سیاهی جذب نکند. از هیچ کس توقعی نداشته باشید که جز دلگیری پیامدی به همراه ندارد. یادتان باشد ک شاید کسی هم از شما توقعی دارد و شما نمیدانید.! ❗️

پس زندگی را زندگی کنید ...چندان هم که فکر میکنید وقت نیست !❗️


دوستی گفت من رژیم دارم. گفتم شما وزن متعادلی دارید. نیاز به رژیم نیست !؟ او گفت رژیم تغذیه نیست رژیم تفکر و رفتار است. در این رژیم اجتناب می کنم از : 

🔶۱- افکار منفی 

🔶۲-آدمهای منفی 

🔶۳-کسانی که لبخند را از من می گیرند.

 🔶۴-آنهایی که باعث میشوند سایه غم و حسرت بر نگاهم چیره شود .

🔶 ۵-آنها که باعث می شوند اعتماد به نفسم را از دست بدهم.



@Aramesh4 


🔴🔴🔴🔴🔴🔴

۹۶/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی