دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

سلام

خیلی خوابم میاد. امروز توی برف شدید رفته بودم سرکار. خیلی خنده داره. صبح ساعت هفت از خونه رفتم بیرون دیدم پرنده پر نمیزنه. سکوت مطلق. بازحمت یه ماشین پیدا کردم و تا مترو رهفتم. مسیر چهل دقیق ای حدود دو ساعت طول کشید. بعد هم یکساعت توی مترو موندم. خلاصه بیش از سه ساعت توی راه بودم. وقتی رسیدم همه پرسیدن:"چرا اومدی؟"

واقعا نمیدونم چرا رفتم. خلاصه یه مدت کوتاهی موندم و برگشتم. 

کاغذ دیواری اتاقم تکمیل شده. دیگه فقط موکت و پرده مونده. امیدوارم به امید خدا اونهم فردا اماده بشه. 

دوست دارم زودتر برم تواتاقم. پشت میزم بشینم و روی تزم کار کنم.

 

۹۶/۱۱/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی