دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

یه ارزوی دیگه دیگه

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ

یه ارزوی دیگه

دوست دارم یه عابربانک داشته باشم که مال خودم نباشه. مثلا عابربانک همسرم باشه. دوست دارم از اون عابربانک هایی باشه که هیچوقت تموم نمیشه. برم باهاش یه خرید حسابی. هر چی دوست دارم باهاش بخرم. 

لباس، کفش، وسایل خونه و ...

خدایا یعنی میشه یه روزی هیچ مشکل مالی نداشته باشم. یه روز بیاد که بدون استرس و حساب و کتاب هر چی دوست دارم بخرم و نگران قسط ها و بدهکاری ها نباشم. نگران ایندم نباشم.


۹۶/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی