دلنوشته های بارانی من

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

هنوز در دنیا ادم های خوب وجود دارن

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ

سلام

اتفاق جدیدی تو زندگی من افتاده که نمیدونم چجوری میتونم توجیه کنم؟

به استادم اس دادم و نوشتم که این مبلغ برایم سنگینه و نمیتونم کلاس بیام. گفت: میتونم بعدا براش کار ترجمه انجام بدم و مبلغ خیلی براش مهم نیست.

باز هم من اصرار کردم که نمیشه و اون اصرار کرد که اشکالی نداره و پول براش مهم نیست. هنوز تو دنیا ادم های خوب وجود دارن.

واقعا خدا را شکر

۹۶/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی